Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 2,4 JTD около 2000 оборота започва да се дави

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с 2,4 JTD около 2000 оборота започва да се дави

    Колега мой познат ме помоли да питам, колата му е 2,4 jtd, при около 2000 оборота започва да се дави. Някакви насоки от какво може да е?
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 16:24.
    GTV

  • #2
    Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
    Колега мой познат ме помоли да питам, колата му е 2,4 jtd, при около 2000 оборота започва да се дави. Някакви насоки от какво може да е?
    С 2000 оборота е влезнал в морето и е глътнала вода може би?

    Ако може малко по-точно разяснение под думата "давене" какво се има предвид в случая?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
      Колега мой познат ме помоли да питам, колата му е 2,4 jtd, при около 2000 оборота започва да се дави. Някакви насоки от какво може да е?
      A свети ли му лампата на инжекциона докато се дави? И гасне ли от това давене или само придърпва? АМи в по-високите обороти? Опиши по-обстойно иначе няма как да познае някой..
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #4
        Айде и аз да се абонирам за темата с едно безсмислено мнение, че може и да помогна след малко по-вече описание.
        мене ме нема, в целата схема........

        Comment


        • #5
          Днес я видях колата лично- при около 2000 оборота колата започва да пуши адски много и не успява да качи обороти, все едно има прекъсвач на 2000 оборота. По таблото не светят никакви лампи, на свободен ход си работи идеално и пали лесно.
          GTV

          Comment


          • #6
            Пуши адски, 2000 оборота е времето когато така да се каже турбото влиза в действие... Според мен проблема е там в турбината..
            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
              Днес я видях колата лично- при около 2000 оборота колата започва да пуши адски много и не успява да качи обороти, все едно има прекъсвач на 2000 оборота. По таблото не светят никакви лампи, на свободен ход си работи идеално и пали лесно.
              Да не е изплюла маркуча на турбината... случвало ми се е и с 2 те от подписа.
              Другите варианти вече са по-сериозни и плачат за майстор.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
                Днес я видях колата лично- при около 2000 оборота колата започва да пуши адски много и не успява да качи обороти, все едно има прекъсвач на 2000 оборота. По таблото не светят никакви лампи, на свободен ход си работи идеално и пали лесно.
                Проверете турбо пътищата като за начало, също и самото турбо, за да пуши така най-вероятно е от там проблема...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  егр е заседнал отворен.изолираи го.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                    егр е заседнал отворен.изолираи го.
                    Колега, би ли обяснил по-подробно?
                    GTV

                    Comment


                    • #11
                      при отворен егр се получава баипас на турбото.налягането отива в атмосферата и кади яко съпроводено с липса на тяга.изолирането става с медна пластина.

                      Comment

                      Working...
                      X